Klantenservice
0
Sluiten

Categorieën

Filters

Samsung Galaxy Tab S8 SM-X700N 256 GB 27,9 cm (11") Qualcomm Snapdragon 8 GB Wi-Fi 6 (802.11ax) Zilver

Merk: Samsung
      895,- 4 op vooraad
      11", LTPS TFT, 120Hz 2560 x 1600 WQXGA+ (287 ppi), Qualcomm Snapdragon 8 Gen 1, 8,000 mAh, 8GB RAM, Micro SD... Toon meer

Koop nu. Betaal later.

• Veilig bestellen met de Thuiswinkel Waarborg Service!
      • Snelle levering door heel Nederland!
      • Functioneert garantie op alle producten!
      • Gratis levering vanaf 100 euro!

Productomschrijving

Ruimte voor eindeloze mogelijkheden

Galaxy Tab S8
      Gemakkelijk mee te nemen

Dit 11” LCD-scherm heeft veel te bieden en ook nog makkelijk mee te nemen onderweg. Van 5G tot een enorme batterij en een 12MP Ultra Wide Front Camera. En natuurlijk wordt ook de S Pen meegeleverd. Beleef je volgende avontuur in stijl in de kleur Graphite, Silver, of Pink Gold.

De S Pen wordt altijd opgeladen
      De gloednieuwe S Pen, wordt bij ieder tablet formaat meegeleverd en wordt als een magneet bevestigd aan de achterkant van de Galaxy Tab S8-serie om op te laden.

Schrijven, schetsen, doodlen of tekenen: de S Pen heeft een superlage latentie en tovert al jouw ideeën om in iets tastbaars. Met de nieuwe S Pen heb je eindeloos veel mogelijkheden en zet je alles naar je hand.

Stevig genoeg om je creativiteit de vrije loop te laten
      De Armor Aluminum hoes biedt bescherming tegen alle soorten stoten en vallen. Het is onze dunste, grootste, stevigste Samsung Galaxy Tab S ooit, en is niet alleen ongelofelijk duurzaam, maar heeft ook een licht en dun ontwerp.

Ruimte voor creativiteit

Klaar voor de belangrijkste aantekeningen
      Met Samsung Notes schrijf je al jouw geniale ideeën op in een handomdraai. Memo's, schetsen, tekeningen, het kan allemaal. Je kunt zelfs jouw handgeschreven aantekeningen omzetten in tekst voor optimale leesbaarheid.

Met Clip Studio Paint breng je de Picasso in jezelf naar boven
      Ben je dol op tekenen of schilderen? Clip Studio Paint is bedoeld voor creatievelingen zoals jij. Met de S Pen als penseel en je scherm als doek geef je jouw creativiteit alle ruimte en maak je de mooiste kunstwerken.

De Galaxy Tab S8-serie en de Galaxy S22-serie bieden een prachtig canvas en dito pallet. Kies eerst de juiste kwasten op je telefoon voordat je aan de slag gaat.

Met de S Pen wordt je een pro in het bewerken
      Klaar om je perfecte meesterwerk te maken? De S Pen en LumaFusion maken het je makkelijk. Dankzij een sterk verbeterde responsiviteit van de S Pen kun je video's nog sneller en nauwkeuriger bewerken. LumaFusion biedt verschillende bewerkingstools om de mooiste bewerkingen te doen.

Deel je creatieve
      ideeën op meerdere Galaxy-apparaten
      in een handomdraai

Met Quick Share kun je jouw meesterwerken met één tik verplaatsen. Zet je grote foto- en videobestanden in een handomdraai op je Tab of pc.

Ruimte voor contact

Alle ogen op jou gericht, waar je ook bent
      De Dual Front Camera (ultrabreed + breed) biedt een indrukwekkende kijkhoek met optimale 4K video-opnames.

Met Auto Framing zijn alle ogen op de spreker gericht. Je kunt dus eenvoudig een dansles opnemen en de camera zoomt automatisch in op jou en je dansmoves

Ook tijdens videogesprekken weet de Dual Front Camera (Ultrabreed+Breed) precies wanneer er nieuwe vrienden bijkomen. Hij zoomt dan automatisch uit om iedereen in beeld te brengen. Het lijkt dan net alsof je face to face met ze praat.

Google Duo zorgt voor
      goed gezelschapWe zien vier vrienden in een videogesprek via Google Duo op het ultrabrede scherm van de Galaxy Tab S8-serie. HetBook Cover Keyboard is bevestigd aan de Galaxy Tab S8-serie.
      Bel met één of meerdere vrienden: met de app voor videogesprekken kun je tot maar liefst 31 vrienden toevoegen aan een gesprek. Met de three Mic noise reduction-technolgie kun je helemaal opgaan in het gesprek. Je kunt zelfs creatief samenwerken via Jamboard : Google's interactieve whiteboard.

Deel je scherm en kijk er samen naar met Google Duo. Bekijk video's en bespreek ze samen.

De vrijheid om meer te doen

Verdeel je scherm.
      Haal alles uit je dag

Formaat. Positie. En aantal vensters. Met Multi Window heb jij de regie in handen. Zoek iets op, maak een schets en voer een videogesprek met je vriend - alles tegelijkertijd.

Ruimte om te spelen

Lichtgewicht met
      eindeloze mogelijkheden

Stream je favoriete TV-programma's en films waar je maar wilt. Het levendige scherm en de verbeterde bas creëren een meeslepende ervaring. Als je geen filmliefhebber bent, kun je er ook voor kiezen om je favoriete muziek en video's vier maanden kosteloos te streamen met YouTube Premium .

Optimale prestaties
      zonder gamestoel

Geniet van het beste van je spelcomputer op het grote scherm, waar je maar wilt. Met het 120Hz display, geniet je van een soepele game-ervaring en ga je er zeker met de winst vandoor.

Klaar voor alles

De snelste chip ooit in een
      Samsung Galaxy

Ervaar de bliksemsnelheden in je actiegames en bewerkingssoftware met de 4nm mobiele processor; het Snapdragon 8 Gen 1 Mobile Platform.

Snelle verbinding voor optimale productiviteit
      De Galaxy Tab S8-serie is voorzien van Wi-Fi 6E. Je tablet is voorzien van de snelste Wi-Fi-verbinding voor optimale productiviteit. Deel bestanden tussen je Galaxy-apparaten met snelheden van wel 2,4Gbps

Supersnel opladen
      Met de grote en intelligente batterij kun je aan één stuk door films kijken. Met de 45W Super Fast Charger is je apparaat binnen no-time weer opgeladen.

Alleen al briljant.
      Samen nóg beter

Geniet van een vloeiende ervaring op al je Galaxy-apparaten. Dankzij One UI 4.1 heb je toegang tot dezelfde apps op alle apparaten van de Galaxy S22-serie en Galaxy Tab S8-serie. Zelfs muziek luisteren is een fluitje van een cent met Automatisch omschakelen op de Galaxy Buds. Je Galaxy Buds koppelen automatisch van je Galaxy Tab S8-serie naar je Galaxy S22-serie zonder een noot te missen.

Smart Switch